Lite bilder .

Ah . nu är jag hemma , har precis ätit frukost och nu ska jag lägga in bilderna . :) Har inte så många , kmr fler sen när jag fått dom andra ifrån Linda . Min kamera dog ju ..
Ska väl berätta lite om resan också . Det va iaf hur kul som helst . På bussen dit drack vi och hade askul ! , förutom när jag Linda & Lina skulle kissa på mcdonalds när vi var i mjölby . För då åkte bussen utan oss . Fyfaaaan va vi sprang ! men sen stannade den så vi kom på , men det va iaf hur pinsamt som helst . När vi kom in igen så klappade alla åt oss och så . pinsamt . Men iaf , det blev 3-5 te hv i matchen . Jag lyckades somna i tredje perioden , jag är cp . Men iaf , hemresan va jag bara trött . Så det blev att försöka sova , men det va nite så lätt när alla skrek hela tin , haha . 23.03 var vi hemma i jkpg igen . :)



Nu ska jag ta och sova lite , är helt död . See ya ! :*

Kommentarer
Postat av: Petra

Shit! åkte bussen ifrån er xD fan va lyckat hahaha

2009-02-02 @ 13:21:59
URL: http://petora.blogg.se/
Postat av: Ida

fan va kul det va!!:D

lyckad du e som somnar xD

2009-02-02 @ 13:30:36
URL: http://hockeyfreaket.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0