Mormors nybakade bullar !

Ja , det är precis vad jag sitter och äter nu .
Stack faktiskt hem te mina käraste morföräldrar idag efter träningen . Där serverades det fläskkotlett med potatis och sås . Mormors sallad är så underbart god också , hon gillar det sådär i pyttesmå bitar , precis som jag . Åt hur mkt som helst . :)
Men nog om det .

Hur har eran dag varit ? Hoppas iaf den varit så bra så . :)
Min dag har varit rätt soft måste jag ju ändå medge . Först så försov jag mej . ( he he he ) Sen åkte jag & träffade Hampus för att köpa cigg . Sen var det engelska & matte kvar . Sen slutade jag !
När jag var påväg att ta mina grejer för att sticka och träna , så kom jag på att Sandra är ju i jkpg ! , hon är ju ledig . Så jag ringde henne , & självklart så ställde hon upp på träning . :) Så jag slapp träna själv trotts allt .

Men nu , jag är så himla trött att det inte är sant . Röksugen blev jag nu också ,
& stinker gör jag , måste duscha . Hann inte göra det efter träningen . Så äcklig var jag idag . heheheheh
Så jag måste ta tag i det nu .
Vi hörs senare ! :*



Jag älskar britney .

Kommentarer
Postat av: Fia

Ååå så gott med bullar!

2009-02-17 @ 18:58:27
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Mums... vad gott! Blir frestad ju! Hoppas du får en fortsatt skön kväll!

2009-02-17 @ 19:03:19
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0