Mysgris i knät .

Ja , lille thisbe ligger nu här i mitt knä , så det får bli ett kort inlägg . :) Jag saknar verkligen att vara hos min sis . Förr bodde jag ju som gott här . hehe .
Men nu när det är slut mellan mej och hampan så blir det nog att jag är här oftare ändå . :) Men iaf , gårdagen såg ut såhär .

  • Åkte in te stan vid sex . vid sju träffade jag hampus . det blev väldigt känslomässigt , men just nu känns det bra .
  • sen kom linda och vi åkte och köpte cigg godis och utblandning .
  • vid 10 var vi hemma hos frida . haha
  • sen blev det jag har aldrig och sanning o konka .
  • dans
  • sen stack vi ut och bara gud vet vad vi gjorde där . haha
  • när bussen kom efter typ en timme så stack vi ner te stan .
  • vid halv 3 va jag hemma hos sis . :)
Bilder ifrån kvällen kommer när jag är hemma igen . :)

& idag så har jag bara käkat pizza med Lina Linda & lille Saga . :)
ah , nu har jag ont i handen , för jag kan ju bara skriva med en för jag har en katt på den andra . :P
See ya ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0