Träningslåtar .

Ja , nu har jag suttit i minst en timme och letat upp bra träningslåtar tills imorn . För när man tränar själv , då måste fanimej ha bra musik! Här är vad jag hittade . :)

Coming undone - Korn
Halo - Soil
Not Falling - Mudvayne
Till I colapse - Eminen
Right now - Korn
We will rock you - Queen
Like a toy soldier - Eminen
Here to stay - Korn
Sonne - Ramstein
Lose Yourself - Eminem
Barbie girl - Ramstein
Eye of the tiger - Survivor
Welcome to the jungle - Guns N roses
Moonlight Shadow - Groove coverage
Just like a pill - Pink
Dont cha - PCD


:) det var fler . Men nu måste jag faktiskt sova ! Godnatt .


Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Måste säga att iallafall halva listan kan jag hålla med om, i stort sett all metal är bra träningsmusik!

2009-02-17 @ 09:56:05
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0