Veckans planer .

Jag kom precis ut ur duschen och kom precis att tänka på , Vad ska jag göra denna veckan eg ? jag tkr det är så himla tråkigt när man bara sitter hemma och sitter . Så , denna veckan ska jag allt ha lite kul ! + att det är lov nästa vecka också , men jag ska börja redan denna . Men har iaf lite planerat . Hihi .

  • Imorn ; ; Skola 8.10 - 12.15 . Efter det så blire träna , själv denna gången . Hjälp ! Men jag måste fan träna , jag känner det . En gång i veckan räcker inte , jag ska köra hårt ! ;) Efter det så vet jag inte riktigt vad som händer , tänkte jag skulle ringa min sis och kanske åka te henne och glo film elr något liknande .
  • Onsdag ; Skola 8.10 - 15.45 . Sen efter det blire träning igen ! , denna gången med Linda . & det tar ju ett tag om man ska duscha och allt sånt , så man hinner väl kanske med en sväng på a6 elr något , Vem vet . Ska iaf sova hos Hampus , det är alltid lika mysigt !
  • Torsdag ; Skola 9.30 - 16.00 . Där blire ju gympa i skolan , fyfan va duktig jag är denna veckan . Elr , iaf planerar att vara . hehe Sen när man gått skola nonstop te fyra så orkar man inget mer , så då sticker jag nog hem dirr .
  • Fredag ; Skola 8.10 - 13.55 . Efter det ska jag träna igen ! , med elr utan Linda . det vet jag icke än . Sen så blire att träffa Malin , Lina , Madde och Linda och ha myskväll !
  • Lördag ; Då sticker jag te Hampan & stannar där tills söndag ! :)
Ja , det va det . Låter ändå rätt bra enligt mej ! (: Men eftersom jag ska upp vid halv 6 imorn , så ska jag ner och göra mej en capuccino daim och sen fåre bli någon film . & om jag inte skriver senare igen så hörs vi imorn ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0