2009 .

Ja nu har 2008 passerat och det va dags för 2009 . Hur känns det ? Har ni några nyårslöften ?
Jag har faktiskt inte ett enda , kanske ska ta " sluta röka " men vi alla vet att det ändå inte kommer bli något med de .
Men iaf , nu istter jag här . Hemma , för första gången på mer än en vecka . Har varit hos Hampus hela tiden . Har varit skitmysigt , men man längtar ju hem lite också . :)

Vad gjorde ni på nyår då ?
Själv så gjorde jag och Hampus tacos . Så kom Malin & Lasse över och så åt vi förståss .
Efter det blev det lite drickande och singstar . Men det va inte länge det , dom påstod att jag sög . Men det kan ju inte stämma ? :O
haha , men sen drog vi ist vidare te Mattias . vi hann knappt komma in förens vi skulle ut igen för att smälla smällare och grejer . Och sen rusade bara tiden förbi , vet faktiskt inte vad vi gjorde . Men när klockan var tolv så tog  Jag Hampus Malin Jocke och Lasse och gjorde en mysig grupppuss för att fira in det nya året . Efter det traskade vi hem te Hampus igen . Vid typ halv 2 stack alla hem och vi fick vara ensamma jag och Hampus . Ah , det va mitt nyår det . :)

Detta var enda bilden jag hade ifrån nyår . hehe



Men nu ska jag faktiskt ta och käka lite frukost för jag börjar bli väldigt hungrig . Vi får höras sen ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0