Dagens Lama .

Tänkte bara slänga in en snabb dagens . :)


Idag har jag på mej vitt linne och jacka ifrån gina , tee ifrån ullared och söta knästrumpor ifrån åhlens .


Jani , idag är det lördag . Inte för det är så mkt skillnad nu när det ändå är lov . Men iaf , vad ska ni alla hitta på idag ? :)
Som sagt så firar ju jag och Hampus 6 månader idag . Så vi ska faktiskt på bio . :) The spirit tror jag att den hette .
Det ska bli mys . Men jag är fan så himla träningssugen , jag bara vill att svetten ska rinna på lilli lama . men det känns som jag aldrig har tid , inte för jag gör så mkt . men ändå . haha .
Men snart ska jag iaf ta tag it !
Nu ska jag kila igen , hampus kommer snart ut ur duschen . Men ni får ha det så bra så hörs vi ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0