Fredag .

Hej ! , kom precis hem ifrån skolan . Det gick faktiskt förvånansvärt bra , även om det inte var så bra innan lektionera började . Men först kom ida , vi pratade inte . Men det hjälpte ändå . & sen fick alla andra mej liksom bara att inte tänka på det .
Helt underbart bra är dom . Men , jag ska faktiskt träffa Hampus ikväll . Får väl se vad som händer då .
Men iaf .

Dagens planer är ..
  • Fixa mej . dvs . Locka håret , måla naglarna , och sånt där krimskrams .
  • Åka in te stan för att träffa Lina , Malin & Madde . & vi ska sedan dra vidare för att njuta av varsin pizza .
  • Sen blir det åka te Ljungarum & träffa Hampus .
  • Efter det , så blir det väl bara slapp hos Mallan !
Hur ser eran fredag ut ? :)
Men min buss 18.14 . & eftersom jag är världens segaste , så måste jag sätta igång om jag ska hinna med allt tills dess . haha . Puss på er ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0