Godkväll på er !

Blev inget skrivade denna helgen hlr visst , har sovit rätt mkt och sen har jag inte haft orken . hehe . Men nu är jag iaf här ! :)
Tänkte berätta lite snabbt om helgen bara .

I Fredags så var det först skola , jag fick vg- på mitt matteprov . Hade hoppats på bättre , men aja . :) Efter skolan åkte jag med Petra , Ida , Emma & Frida ner te stan för att träffa röde-erik . Var inte med dom alls länge , stack och träffade Linda på mcdonalds ist . Sen gick jag och Linda lite på stan och sen åkte vi åkte hem te Hampus . Åt upp Jonas pannkakor och sen kom Lasse Fidde och Ferdi . & då höll dom på och mobba någon liten kille , jag och Linda tyckte det va så himla omoget och ointressant så vi somnade . Elr iaf jag . (a) Sen drog alla hem , så kollade jag och Hampus på film och så . Vi försökte kolla på en skräckis , men Hampus blev så rädd att vi var tvungna att stänga av . ;) Ah , det va min fredag .

Sen lördags så sov jag länge , och efter det så åkte jag & Malin iväg te råslätt för att köpa cigg och möta Linda . Sen efter en  20 minuters väntan i kylan så var vi hemma hos Hampus igen . Jag & Linda käkade lite med Hampus familj och Hampus stack upp på sitt rum , och bara gud vet vad han gjorde där . & sen gick vi upp igen och då kollade vi på Final desination 1 och sen kom lina , och då kollade vi på tvåan . Sen hände både det ena och det andra och Lina & Linda stack hem .

& idag , så har jag bara slappat med Hampus . Han var lite sjuk , stackarn . Han som ska praoa imorn. :(

Nu ska jag springa in i duschen , vi hörs sen ! :)

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0