Honey I'm home !

Kom precis hem nu , fick stjuss utav pappsi . Det blev inget med träningen idag , hann inte . För om jag hade tränat , så hade jag behövt vänta själv i stan i typ 2 timmar . & det är ju faktiskt inte så kul . Så det blir imorn med Lindis ist . För imorn är jag ju faktiskt ledig ! :D
Men iaf , ska nog ta och sova en lite stund nu också . Sen käka och sen blire in te stan igen . Ska te Älskling , glömde min plånbok där . Så det är ett måste !
Idag blir det helt enkelt slapp . Ovanligt , haha . Men imorn börjar ju faktiskt allvaret .
- Träna
- Sola
- Plugga latin
- måste göra klart min novell och engelska uppg .
Jag vet att jag sagt det många ggr , men imorn måste det fan ske . Annars är jag körd !
På måndag blire ju plugg med Carro också , måste ju göra någon jävla uppg om floristik . Och det ska fan va hur mkt som helst , och vem tror ni har gett oss den uppg ? Liselott såklart . Vem annars liksom .
Nu måste jag faktiskt kila , kissar snart ner mer . & så måste jag äta , det va äcklig fisk i skolan så har inte fått i mej så mkt . hehe . Ni får ha det så bra sålänge !



Idag hade jag på mej detta . Chinos från vero moda , linnen ifrån hm och kofta ifrån snygga .

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0