Long time , no see .

Blev inget skrivade på hela helgen visst . Men hade verkligen inte orken att sitta där vid Hampus sega dator och försöka att inte bli sur på hur jävla segt allt går . NejNej , så det blev inget helt enkelt ..
Men nu har jag ju tillbaka ! Så ska berätta lite snabbt om helgen . Sen duschen SEN efter det , då blire ett riktigt inlägg , om något lite mer intressant är vad jag gjorde i helgen kanske . :)
So here we go .

I Fredags så tränade jag . Faktiskt ! denna gången bangade ingen ur . :J Men iaf , jag var ju ledig . Så pappa körde mej te Linda så åkte vi och tränade . Efter det så fick jag skynda mej hem te Hampus för vi skulle åka te tranås . Module spelade ju där , så det blev en lång resa dit . En spelning och sen en lång resa hem , med ett stop på mcdonalds . hehe .

& i Lördags så var jag med Malin på kvällen . Det blev en tripp te råslätt , jag köpte cigg åt henne och mej och snus te Hampan . Och så handlade jag lite gott åt Hampus och mej också . Sen pratade vi en massa och så åkte vi buss runt stan , mysigt faktiskt . :) Sen drog jag hem te Hampus igen .

Idag
har jag inte gjort ett skit . Bara varit hos Hampus .
Ja , det va det . Nu ska jag springa in i duschen . Vi hörs sen ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0