Måndag .

Hej allihopa ! denna dagen har i stort sätt bara bestått utav väntan & väntan & sedan mera väntan .
Så när jag kände att det nästan var så att jag trillade ihop på någon äcklig parkbänk mitt i stan så kom Linda till min räddning . Vi åkte hem te henne , jag fick mat i magen , och milkshake att njuta av .
Vi kollade på australia's next top model och afv , under tiden vi kollade så lyckades vi förflytta oss , först låg Linda på typ min sida lite sådär halvt .
Men rätt som det va ligger vi sked , och ni kan ju bara tänker er hur mkt skratt det blev när vi kom på det ! :)
Men nu efter mkt skratt och video inspelningar så ska vi ta oss ner te ica för att inhandla lite gott som vi ska ha te filmen sen ikväll . & nu börjar Linda bli otålig , så måste dra ! :*




Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0