RÅDAMP !

  ÅÅÅÅH ! jag vet inte ens vad jag ska säga ! våran jävla fittlärare liselott har gjort så vi får gå 2 timmar extra på onsdagar . inte nog med att hon ska göra det så onödigt att halva klassen ska börja 8.40 och sluta 9.55 varje måndag . Nej , hon ska också sätta dit flera lektioner på en annan dag , Vafan tänker hon med ? Menar var ju för helvete att vi skulle ha varuhantering på måndagar och bild på onsdagar . Men hon har fan ine flyttat på något . Hon har bara lagt te några timmar ! hur jävla onödigt är inte det då ? Nej , det tänker jag fan inte acc . Hon ska bort , att hon inte bara kan fatta att alla hatar henne ? ush , nej . nu måste jag lugna ner mej .

Kommentarer
Postat av: Petra

Vi får fan gå till räktorn och klaga på den jävla kärringen!

2009-01-18 @ 22:15:02
URL: http://petora.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0