Söndag .

Ja ni . Nu är det söndag , jag har aldrig riktigt tyckt om söndagar , bussarna går sällan , allt stänger tidigt och alla bara käkar pizza . Nej , ingen höjdare . & på torsdag börjar skolan igen , jag vill inte ! jag hatar skolan . Gå upp tidigt varje dag och få skuldkänslor för att man aldrig gör läxorna . Skulle vilja lägga te ett sommarlov på detta lovet också , fan va skönt det hade varit . Men nog med depp för det .

Nu sitter jag här och väntar på Linda , hon ska komma hit så ska vi spela age of empires med Hampus & Jesper . Det är askul de spelet . me like .

Sen ikväll så ska jag Hampus & Linda på bio . The spirit , vi orkade inte redigt det igår . (a) & sen bara för att det är söndag , så ska vi käka pizza också ! :D
Men nu måste jag dra mej , ni får ha en bra söndag . Även om det är svårt . ;)


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0