Tihi .

Jag kommer inte hinna skriva inlägg imorn innan jag ska te skolan , för jag åker redan vid sju . :(
Men eftersom jag redan vet vad jag ska ha på mej , så kan jag ju visa det nu . :D


JeansTights ifrån vila , linne är sis , och kofta ifrån hm tror jag .

Ah , det var det . :) Måste fan sova snart , inte för att jag är trött , utan för att jag måste upp vid sex . :( Lång dag imorn också . 8.10 - 16.00
  • Svenska & Engelska .
  • Sen gympa .
  • & sist med inte minst , floristik . Med inger dock . Men jag orkar inte .
  • Sen efter det sticker jag hem , inte för jag vet vad jag ska göra hemma . Men skönt ändå .
På lördag äre ju Stockholm som gäller också ! fifan va gött , har längtat så . :) Fast hv har ju dock halkat ner på en 3e plats i tabellen nu . Men det går säkert bra ändå , får vi hoppas iaf !
Ja , nu ska jag ut och röka . Sen får det nog bli någon film att somna te . Natt ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0