Trött , kall & depp ..

Ja , det är jag idag .
  •  Vårt hus är så stort så det tar tid att värma upp , så det är svinkallt här . burr .
  • Skoldag te fyra . där jag också kom 2 timmar förtidigt för att jag inte visste att svenskan var inställd .
  • Hampus & jag har tagit en paus . Så ingenting i mitt huvud är klart just nu ..
Men ah , tråkig är jag idag . Så jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva . Att jag längtar te lördag , att jag längtar te helgen i allmänhet ? .. Fast det är ju det jag inte gör , för jag vet att jag inte kommer träffa Hampus denna helgen . På ett sätt känns det bra , men på ett annat sätt är jag bara helt förstörd . Jag vet inte riktigt vad jag ska göra .
Får helt enkelt sluta tänka på det , för på lördag SKA jag ha skitskoj . Jag är med mina bästa vänner på en hockeymatch . Kan nästan inte bli bättre .

Men jag ska nog kolla någon film elr något ikväll . Plus att jag måste göra läxor . Mkt läxor har jag , eftersom jag är en sån som bara stjuter fram allting så har jag ju det ..

  • Novell att skriva klart .
  • Bokredovisning i både engelska & svenska .
  • Film redovisning på the beach .
  • Dialog i engelska . ( inte så svårt , men ändå jobbigt . )
  • Ett tal att skriva om blommors betydelse .
  • Dokementationer att skriva & renskriva .
  • Latinglosor att öva på .
  • Halloween arbete att göra .
  • frågor om nån skit .
Låter det skoj ? nej , trodde inte det hlr . Men jag får väl skylla mej själv helt enkelt .
Så jag måste sätta igång nu om jag ska bli klar detta året . So long ! :*


Kommentarer
Postat av: Linda.

Varför det baby? :/ <3

2009-01-29 @ 18:16:41
URL: http://lnygren.blogg.se/
Postat av: Alma

Linda: Jag vet inte . allting blev bara fel ..

2009-01-29 @ 19:38:27
URL: http://laama.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0