Uppesittarkväll .

Ja , har precis spelat en runda aoe med Adam . Vi spelade ju i lag så självklart vann vi , men han hade bättre poäng än mej i slutet . :( men iaf , vem bryr sej . :P heh
Men iaf , eftersom detta är sista kvällen innan jag måste sova tidigt . Så tänkte jag faktiskt ha uppesittarkväll med gossip girl , sagan om ringen , bullar och grönt te ! kmr förmodligen blogga lite emellanåt också , så ni får ockås medverka i detta skojet . Kul va ? ;D
För imorgon blire minsann inget mys . På schemat har jag bland annat
- Springa !
- Skriva klart min novell
- Göra alla engelska uppgifterna
- städa rummet

Låter det kul ? , nä trodde itne det hlr . Men det måste göras !
Men nu ska jag springa ner och sätta på teet . Ha det så bra sålänge ! :*


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0