Godmorgon.

Ny vecka, ny start i bloggen.
Tänkte berätta vad ni har missat när jag varit sämst på att uppdatera.

I torsdags hoppade jag och Lina av dansen. & nu saknar vi den, bajs.
& på kvällen åkte jag hem till Lina och grillade med henne och sanna. Asmys.
I fredags hade jag och älskling 1 år! , så vi var ute och åt på kvällen och sen glodde vi på massa filmer. Myspys. <3

I lördags
åkte jag och träffade Lina för att äta pizza. Sen åkte vi hem till Hampus och spelade pingis och kollade på film med honom och Lasse.
Vid typ ettt begav vi oss till mc donalds för att äta nattmat. Va tjocka vi är, pizza och hamburgare på en och samma dag. haha.

Nu ska jag nog ta och gå en långpromenix. Vi hörs sen!:*





Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0