Haha, nu är jag tillbaka. (a)

Känns som om det blev någon slags bloggpaus. Har inte riktigt hunnit med, nu när det har varit så fint väder har jag vart ute mesta tiden.
Men kan ju berätta lite dom närmsta dagarna iaf.

Igår så började ju dansen, vi hade mest upprop och körde namnlekar och sånt. slutade vid 12. Efter det åkte jag hem och åt, för att sen åka till hampus och steka lite. Efter det drog vi upp till a6 och köpte bikini till mig.
Gick förvånansvärt fort tkr jag, brukar aldrig hitta bikinis. Inte snygga iaf. hehe.
Men efter det åkte vi ner till stranden och träffade lina. Där grillade vi och hade det mysigt. :)
Runt halv åtta hoppade jag på bussen hem, men efter kommit typ två hållplatsen tänkte jag " jag smsar hampus som sitter ensam och väntar på bussen" och när jag öppnar väskan och ska ta upp mobilen så får jag upp hans mobil.
Så jag hoppar av bussen och åker tillbaka till honom.
Han blev jätte överaskad och glad. :D
Så vi satte oss på en gräsplätt och pratade och hade det mysigt. Så jag var ist hemma halv 11.
Jag älskar sommaren!

Dans idag med, och jag har redan en satans träningsverk i låren. Men det är väl bra? (a)
Började vid nio idag, körde på till kvart i tolv. Då gick jag och Lina och satte oss i rådhusparken och åt vår lunch.
Sen började vi vid kvart i ett igen. Då gick vi till någon park och lekte sånnadär sammarbetsövningar. Jätte pinsamt, för det var massa folk där. Men vad gör man inte . :P

Sen kom pappa och hämtade mig och då gick jag direkt ut i solen och stekte i min nya bikini som ni ska få se bilder på senare. :)
Efter det blev det paris hilton och sen morden i midsommer.

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0