Tisdag.

Godkväll! , blev att jag stannade kvar i stan igår, sov hos älskling. Så kunde inte blogga.
& efersom det regnade och var dåligt väder igår så blev det heller inget gränna. Så ist var vi hemma hos Lina och kollade på skräckis och åt godis och cupcakes. :D
Så himla mysigt.

& vid runt 10 skulle dom iväg till donken och då åkte jag som sagt hem till Hampus, och vi kollade också på skräckis. Ska skriva lite om dom filmerna vi såg, men det får bli senare.
För min syster är här idag så ja måste umgås med henne.
Vi har pratat nu och det blir förmodligen liseberg nu innan veckan 26. & strömstad blir vecka 27. Jag ser verkligen fram emot båda. :D

Ja , det var väl det jag tänkte säga. Vi får höras senare ist!:*



Såhär såg jag ut igår. I mitt nya volanglinne. :)

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0