Veckans planer!

Måndag; Först blir det skola mellan 9-10. Efter det åker jag och handlar cigg, samt sallad och kyckling.
Sen åker jag hem till Lina och gör sallad.
Efter det bär det av emot gränna med tjejerna. Himla mysigt.

Tisdag; Skola mellan 8-12. Efter det blir det simma. & sen drar jag nog till älskling!
                         
Onsdag; Klassens dag med skolan. Så drar vill till stadsparken och spelar kubb och myser. & ifall det blir regn är det film & godis som gäller! Efter skolan har jag just nu inga planer. Men det fylls på med veckans gång.

Torsdag; Skolavslutning!!!! Åh, jag längtar så. & självklart blir det fest, mer om det kommer senare i veckan.

Fredag; Inget bestämt faktiskt, men eftersom Hampus säkert ska ut och festa med sina vänner för han slutar skolan då. Så blir det väl att hänga med tjejerna. Mysigt det också!

Som sagt, kommer fyllas på i veckans gång. :)

Kommentarer
Postat av: Nazli

Roligt!! Jag har också klassensdag på onsdag och skolavslutning på torsdag!!

2009-06-07 @ 23:41:11
URL: http://naazlis.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0