Är våren påväg ?

Är våren påväg nu elr ? blir det ingen mer snö ? Det är iaf det jag hoppas på ! , tänk vad underbart det skulle vara . Satt ute i solen på varenda rast idag , så himla härligt . Jag har ju precis som alla verkligen längtat efter lite sol .

Ah , det blir ju sånnahär kvällsinlägg på onsdagar och torsdagar när jag slutar så sent . Men ska försöka blir bättre med bloggningen över huvudtaget . Skriva om lite intressantare grejer också kanske . (;

Men nog om det . Min dag har varit vanlig , varit i skolan . Träffade Linda en stund och sen blev det Hampus .
& nu är jag hemma .

I skolan idag så pratade vi om praktiken som vi ska ha vecka 19-20 . & jag kände att det var rätt kört för mej , iaf här i jönköping där det är så himla många florister som ska praoa .
Så jag tog mobilen och skickade iväg ett sms till Sandra . Hon som bor i skåne . & frågade om jag kunde få vara där i två veckor om jag fick tag i någon praktikplats .
& hon blev så glad att hon direkt ringde sin mamma och berättade . Sån himla tur hade jag , hennes mamma känner en som har en blomsterbutik där nere , och det är bara 2 min ifrån deras lägenhet . Är inte det perfekt så vet jag inte vad ?

Så det blir förmodligen två veckor i skåne med en av mina bästa vänner . Lovely !



Nu måste jag ta och göra lite läxor . Får se om jag skriver igen senare . :*

Kommentarer
Postat av: Petra

Fan va kul :D

2009-03-18 @ 22:31:51
URL: http://petora.blogg.se/
Postat av: Milla

Sv: Haha ja, men smsa mig. 0761665400 :)

2009-03-19 @ 06:20:14

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0