Dansa och sjunga !

Ja , som sagt så skulle jag ta en springtur . Men när jag kom till skogen så var det först helt okej , men sen började det bli alldeles för blött för att springa . Så jag , hehe . Började dansa isf , och sen tillkom det t.o.m sång ! :D
Dansade hela vägen hem sen . Mamma såg mig när jag dansade upp för backen för att sedan börja dansa med hunden . Så hon skrattade åt mig när jag kom in .
Men himla va skönt och befriande det var att bara dansa runt och sjunga högt . Testa det !

Men nu måste jag springa in i duschen . För lite varm blev jag ju iaf , sprang ju någon kilometer och sen dans några till . :D



Kommentarer
Postat av: Linda.

Sv: Jag gör inget spec imorgon :)

2009-03-30 @ 16:54:57
URL: http://lnygren.blogg.se/
Postat av: sofia

kommentera din/a favoritlåt/ar är du snäll :)

2009-03-30 @ 19:28:20
URL: http://sveasblogg.webblogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0