Ingen rubrik .

Fan va skönt med Fredag ! , jag har verkligen längtat denna veckan ..
Jag sticker snart iväg till Hampus , rummet är städat och väskan är packad .

I kväll blir det nog bara vara hos pojken , kanske träffa Malin en stund .
Imorn blir det hockey .
söndag är det ju kvinnodagen , så jag , Carro . kanske Malin och Linda också , ska till råslätt och är tacobuffe och få manikyr och grejer . Himla mysigt ! , denna helgen ska jag försöka att inte glömma bort kameran . Börjar bli dåligt med bilder faktiskt ..

Men nu ska jag bara gå och bättra på sminket och sen sticker jag , ni får ha den så bra så hörs vi ! :*


Kommentarer
Postat av: Ida

haha nää gjorde han inte

2009-03-08 @ 04:44:25
URL: http://hockeyfreaket.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0