Morgondagens klädsel .

Haha , nu är morgondagens klädsel klar ! , slipper jag gå upp så tidigt imorn .
Danskläderna är ju bara svarta och tråkiga . så dom får ni ingen bild på .
Men ni får en liten bild på dom andra kläderna . :)




Jeans tights ifrån vero moda . Linne fick jag av asta i f-present förra året .
Jacka ifrån gina & smycken från ur&penn.


Ja , nu ska jag ut och ta en cigg och sen blir det pongo som vanligt . haha .
Oroar mej lite för hockeyn nu dock , jag kan ju inte se den . & jag kan inte hejja . Får hoppas att dom andra där gör det åt mej , och vi andra får väl bara hoppas på det bästa !

För vinner dom inte idag så är dom ute ..

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0