Pengarstrul och ont i fötterna .

Hej !
Ja , jag började dagen med en svenska lektion som bestod av att ingen i vår grupp ville gå ner till skåpen och hämta upp papprerna vi behöver för att kunna jobba . Engelskan satt jag bara och ville den skulle sluta , grammatik är liksom inte min grej !
Sen var det lunch , rattatioi (?) haha , det är faktiskt gott ! Såsen iaf , inte dom äckliga konstiga grönsakerna som är i .
Efter det blev det matte , & glen var 20 min försenad . Så det blev ca 15 matte , sen slutade jag ..
Så det bar av mot stan för att träffa Linda , köpte en kjol !

  <-- det är en vanlig hög svart kjol med eh kan man säga fransigt ? på sidorna ..

Snart kommer mormor och morfar hit och då ska vi käka gott , mums !
Tror faktiskt att dom kom nu , så jag måste kila . Men vi hörs sen såklart . :*






Jag idag .


Kommentarer
Postat av: eelina

Hejhej!

Har du en bild som du tycker förmedlar glädje/lycka?

I så fall ta en till på min blogg & anmäl dig till min fototävling!

Du har inget att förlora!

Kram!

2009-03-31 @ 15:31:24
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0