SegLama .

Det är bara Tisdag och jag är redan helt slut .. Vet inte vad det är med mej . Får hoppas det blir bättre snart iaf .
Vet inte om jag ska gå till skolan imorn elr inte . För om jag gör det är det lång dag , med bara massa stå upp för vi har florist hela dagen . Men om jag är hemma får jag inte träffa Hampus , och det vill jag göra .
Det är svårt ..

Känns ändå som det skulle vara bra att vara hemma & plugga till dom två proven som jag har på Fredag . Men jag får helt enkelt se . Ska plugga lite idag , och om det känns helt kört så stannar jag hemma .

Men nu måste jag springa in i duschen för jag är ä c k l i g !
Vi hörs sen ! :*

Kommentarer
Postat av: Milla

Kjolen köpte jag på Gina förra sommaren :)

Visst, ska vi ses imorgon någonstans så kan du få dom? :)

2009-03-18 @ 08:10:48
URL: http://millou.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0