Take me for who I am , who I was meant to be .

Nu var den slut dansat för idag ! , det var faktiskt rätt kul sen när man kom igång . Vi övade typ ett steg i timmen , det va lite segt . Men sen fick vi sätta igång med att hitta på koegrafi (?) , till låten poker face med lady gaga .
& det var lite kul en grej , det va en tjej som sa såhär till mej :
Hon: Du har dansat innan .
Jag: Nej ?
Hon: Jo , iaf när du var liten .
Jag: Balet ?
Hon: Med Ingalill . Vi dansade i samma grupp . :)

Hur i helvete kan hon komma ihåg det ? :O Jag va ju fan sju bast ! hahah , vilket minne alltså ..

Men iaf , nu måste jag bannemej äta lite . Är svinhunrig ! , var hur äcklig mat i skolan som helst ..
Vi hörs ! :*



Kommentarer
Postat av: Hampus

Koreografi stavas det älskling:)

2009-03-09 @ 20:13:01

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0