Torsdag !

Hej allihopa !
Idag är det torsdag , och vet ni vad det betyder ? Jo , att imorn är det fredag ! Haha . :)
Jag jar verkligen längtat , med den hemska träningsvärk som jag har så vill jag bara vila . & det är precis vad jag ska göra denna helgen .
Jag har sagt nej till att festa ! , och ska bara slappa hos syrran imorgon . Elr , inte bara .
Först så ska ju jag & Hampus till hans farmor och äta middag . Hon har velat det så gott som hela tiden vi vart tsm . Så nu efter 8 månader känner vi att det är dags . haha .

Det är ju dock inte allt som händer imorn , för imorn så ska ju nämligen estetveckan slut och vi ska visa upp våran dans ! , ojojoj . hur ska detta gå ? ja , det återstår ju att se .
Jag brukar ju vara så bra på att göra bort mej själv , så jag antar att det inte blir någon skillnad denna gången ..
Men vi får ju helt enkelt hoppas på det bästa , även att det är fredagen den 13 . ;)

Har dock inte så mkt mer planerat för helgen , förutom att jag ska kolla på melodifestivalen hos Hampus . :) Hejja måns !
Vem hejjar ni på ? :)
Jag hoppas för guds skull att det inte är ugglan . Skickar vi henne till Moskva tror jag nästan att jag flyr landet .

Nu måste jag faktiskt ta och välja både danskläder och äta hos hampus farmor-kläder tills imorn . :)
See you later ! :*



Kommentarer
Postat av: Petra

Jag ska filma dig när du dansar imon, mohhahah xD

2009-03-13 @ 02:02:05
URL: http://petora.blogg.se/
Postat av: Alma

neeej ! :O varför det ? :(

2009-03-13 @ 07:33:22
URL: http://laama.blogg.se/
Postat av: Ida

vi filmade er idag när ni dansade;) xD

2009-03-13 @ 23:30:18
URL: http://hockeyfreaket.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0