Trött ?

Ja , sova när jag kommer hem ifrån skolan har nu blivit en vana . Haha , vet inte vad det är med mej ..
Jag sover fan jämt . Visst , det är skönt . Men det finns ju så mkt annat man borde göra eg ..
En fördel är dock att jag inte så röker så mkt då . ;) för jag är ju inte ens vaken ! haha

Nog om det , hur har er dag varit ? :) Min har iaf varit riktigt seg ! , skola till tolv . & sen var jag tvungen att vänta på Emil i två timmar , ush . Tror dock att jag somnade lite i skolan , för det gick mkt fortare än vad det borde . Jag stängde ögonen , och när jag öppnade dom så hade det gått 20 min .

Jag är ledig imorn ! , först tänkte jag , fan va skönt ! Men sen kmr mamma in och säger att vi ska städa hela mitt rum & grejer , och jag orkar verkligen inte det .
Vet inte vad jag ska göra för annat heller , får väl försöka få tag på någon . Inte så kul att sitta hemma varje dag faktiskt ..


8 månader , för mej är du den enda . <3

Kommentarer
Postat av: Linda.

Svar: Har inte haft pengar på telefonen, don't worry honey jag har inte glömt dig.

2009-03-04 @ 00:28:19
URL: http://lnygren.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0