Välkommen solen !

Ja , idag har det ju varit underbart väder . Säger ni ?
Jag & Hampus var t.o.m ute på en promenad . Elr ja , vi gick till kyrkan och la oss i gräset där . Haha !

Ja , igår . Då var det först skolan . Hade matteprov , tror att det gick sådär bra . G blir det iaf !
Efter skolan åkte jag & mötte upp Asta & Linda på juneporten . Vi gick först till george och fikade där . Elr , Linda fikade där . Hon äääääääääälskar deras blåbärspaj säger hon . & jag som ääääääääääälskar prinsesstårta ville ju själklart ha det . & det har dom ju inte där , så när Linda ätit upp sin paj & jag och Asta druckit upp vårt vatten . & killen på borta jämte visat magen (?) så gick vi vidare till nästa fik , som fick bli napoleon . Fick min älskade prinsesstårta och passade även på att smaka på den omtalde chailatten . Smakade himla mkt kanel och socker . Lite för juligt nu när det börjar bli vår . ;)

När jag då fikat klart så åkte vi hem till Asta & där blev det ännu mer fika . Men denna gången med tee och macka .
Himla mysigt måste jag ju säga att vi hade , pratade om allt nästan .
Blev även en liten sväng med moppen . LÄSKIGT ! , men vi överlevde denna gången också . :D




Väl hemma hos Hampus sen somnade jag direkt , vaknade runt tolv . Då käkade vi först frukost och sen gick vi som sagt ut i det fina vädret .

& nu är jag hemma igen . Vi skulle ha tacos hemma och det kunde jag bara inte missa !

Kommentarer
Postat av: Linda.

Ruuuuligt att jag ser ut som en mupp på varenda bild. Och JÄTTE roligt att det bara är bilder på just när jag äter typ ^^

2009-03-27 @ 00:01:40
URL: http://lnygren.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0