Godis , tv & sova .

Jag var helt slut efter första dagen på praon . Inte en lugn stund var det där . Så himla sletet .
Jag har blåsor på fötterna av att stå hela dagarna och jag har brutit så gott som alla naglar ..
Så jag gick hem efter lunch igår och idag gick jag inte dit alls .

Orkar verkligen inte med att snitta och plantera hela tiden . Javisst , första planteringen är kul . Men det är inte så himla kul när man ska göra 10 till , som ska vara likadana ! , nä . Jag vill verkligen inte jobba i en blomsteraffär !

& det är ju alltid så på praon att man ska jobba hela tiden , får inga pauser . Men dom som jobbar där , dom får göra vad dom vill . Ta paus när dom vill och pratar hur länge som helst med folk dom känner . Även om personen inte ska köpa något !
Som igår tex , det kom in en kompis till dom som hade varit utomlands . Så dom lassade över allting till mig sen stod dom med henne och kollade på kort i typ en halvtimme ? helt sjukt ..

Ja , nu ska jag ut och ta en cigg och sen ska jag sappa och försöka hitta något att glo på . :P
See ya later ! :*

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah oj vilken dag du hade! Jobbigt haha han som äger blommster affären jag är i är gay :P haha jag hälsade på hans kille som hälsade på ;)

2009-05-06 @ 19:22:39
URL: http://jkpgtjejen.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahah oj vilken dag du hade! Jobbigt haha han som äger blommster affären jag är i är gay :P haha jag hälsade på hans kille som hälsade på ;)

2009-05-06 @ 19:22:57
URL: http://jkpgtjejen.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0