Godmorgon .

Jag sitter här vi Hampus dator . Hampus ligger i sängen och jag har försökt väcka honom 1000 grr , men han sover himla djupt .

Som ni vet så pratade ju jag med min syo igår . Nu har jag sökt . & han sa att han trodde alla
kom in som sökte . Eftersom det är en ny skola så vill dom ha in elever . Vi får hoppas på att han har rätt !

Det är faktiskt så att Lina & Linda också sökte in till denna linjen . :D Åh , fatta vad kul om vi alla kommer in !

Så det blir ju ingen mer praktik , yeyeyeyeyyeye .
Ist ska jag vara i skolan och försöka fixa så att jag får g i svenska data och idrott . Så slipper jag dom tre kurserna nästa år . :D

Men nu börjar jag bli hungrig , så ska göra ett nytt försök att väcka Hampus .
See ya later ! :*

& juste , jag fick MVG i dans . heheheheh .

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0