Värnamo , here I come !

Ja , jag är medveten om att min uppdatering suger . Men jag har inte hunnit med . Har varit med kompisar och pojken hela tiden för att jag ska åka bort till värnamo i två veckor nu och praoa . Så jag tror nog inte det blir så mkt uppdatering har i bloggen på ett tag nu heller . Jag ska ju förståss uppdatera så ofta jag får tillgång till dator . Men jag kan ju inte lova någonting ..

Men nu måste jag fortsätta packa och fixa lite ny musik och så . Kanske hinner uppdatera innan jag åker med det är inte säkert .
Så om inte så får ni ha det så bra så hörs vi när vi hörs ! :*

Kommentarer
Postat av: Petra

Ha så kul i värnamo :) och lycka till med paron :P

2009-05-03 @ 13:48:01
URL: http://petora.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0