Äntligen Fredag!

Godmorgon på er allesammans. Har ni sovit gott?

Jag sov gott, så gott att jag aldrig ville gå upp. Jag låg och snozade tills jag verkligen var tvungen att gå upp. Trodde jag ja, men när jag väl satt i bilen påväg till skolan kom jag på. Men jag har ju sovmorgon idag! Men då var det försent, så nu sitter jag här i skolan. Fast jag börjar inte förens kvart i tio...

Tog iaf en kopp choklad, det fick mig på lite bättre humör. :)

 

Idag vet jag efter skolan dra med mig Linda till a6 och shoppa lite. Sen ner till stan och sola. ( måste ju förbereda lite innan egypten) Efter det är det oklart. Antingen ska jag sova hos daim, elr så ska jag på konsert med Hampus, elr så ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Men vi märker väl vilket det blir, men jag tippar på att det blir sitta hemma själv och tråka..

Jag vill ju vara med Hampus hela helgen nu eg, för jag vet hur mkt jag kommer sakna honom när jag är borta. T.o.m så mkt att jag går på tråkiga konserter. Men det förstår han inte den lilla torveln! Puss på honom.

 

Måste även tillägga att det nu när jag sitter så mkt vid datorn, då är det inte lika kul längre. Det finns nästan inget att göra. Så jag har ingen aning om vad jag ska göra nu tills jag börjar..


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0