Godmorgon.

Har ni sovit gott? :)
Det gjorde iaf jag!, skulle dock vilja sova mkt längre. Men icke, jag var tvungen att gå till skolan.
Så nu är jag här, har naturkunskap nu. Vi har repitionsgrej inför prov. Men jag har redan skrivit ner allt så jag bara sitter här.
& så är jag hur hungrig som helst. Hoppas verkligen det är god mat idag!

Jag hoppas också att vi har estetisk verksamhet efter lunch idag, så jag får sluta tidigare. ;) Måste hinna med att följa med daim till a6 innan jag ska hem. & måste åka hem vid 3. För adam skulle operera foten idag, så dom skulle komma och hämta mig efter det, typ 3.

Men nu var repetionen slut, vi hörs sen! :*


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0