Jag tänker inte säga det.

"förlåt för att jag inte bloggat, men har inte haft tid" För jag känner att jag verkligen skriver det för ofta. Måste skärpa mig.
Men jag sitter iaf just nu och försöker slänga ihop en header. Känner att jag verkligen måste ha en, fel elr fin spelar inte så stor roll.
Sen när jag har ork ska jag få Hampus att få ork så han kan göra en fin åt mig. :)

Idag har jag väl inte gjort så mkt. Var i skolan, sen efter det blev det ner till stan och ta en fika med Daim och madde. Det var väldans trevligt. Jag & Daim smakade varm vit choklad, det var gott dom första klunkarna. Men sen blev det verkligen för mkt! Håller mig nog till vanlig choklad i framtiden. ;)

Nu
sitter jag ju som sagt och fixar en header. Hampus är nere med bror och nördar sig. Jag ska även lägga in bilderna ifrån festen i lördags. Inte för att det är så många, men iaf några. :)
Hoppas det är käk snart också, jag är hungrig!

Imorgon
blir det först skola, styling hela dagen. Hoppas verkligen att vi får göra något roligt!
Sen efter skolan blir det till att simma en stund. Sen efter det bär det av mot sis för enchiladas och mario kart! :D

Men nu måste jag fortsätta med headern, som kommer upp på bloggen inom kort! & bilderna kommer också upp inom en snar framtid. ;)
Hejjs! :*

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag hat några bilder jag kan skicka. Och det stavas mario kart ;) Pusspådig.

2009-11-02 @ 20:34:50
URL: http://lina.vaim.se

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0