Måndagar, är dom inte för underbara?

Nej, tycker inte jag heller. Jag tycker det är lika hemskt varje gång när man kommer till skolan och allting liksom bara börjar om från början. Så börjar man längta till helgen igen, då märker man verkligen hur ensidigt livet är. HEHE

MenMen, sitter här och kollar efter lite olika sminkset, för tänkte önska mig det i julklapp. Men hittar faktiskt inte så mkt bra, och sen så vet jag ju inte om det är bra om det inte är ett kännt märke och då är det ju asdyrt. För dethär kommer ju förmodligen bli sånt smink jag kommer kladda på syrran dag in och dag ut. Så det är ju iaf bara för test. Men ändå. :)

Åkte för övrigt hem ifrån skolan vid lunch idag, min hemska huvudvärk har kommit tillbaka och jag mår verkligen hemskt.. + att jag har sjukt ont i nacken också, funderar på att lägga vetevärmen där. För om jag går imorgon har vi ju stylist och håller vi på med hår vet jag att jag kommer behöva att dom mår bra. :)


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0