Mascara tips!

Tänkte att eftersom jag hittat sånna underbara mascaror genom mina dar kan jag ju tipsa er som inte har gjort det om dom.

Min absoluta favorit är:

Lancome Hypnos. Den ger riktigt långa och separerade fransar. En riktig underbaring. Men den är lite dyrare. Kostar mellan 150 och 200 kr. Det beror på vart du köper den. Men den är helt klart värd priset!

En annan lite billigare som jag fastnat för är den nya Isadora build up mascara extra volume. Den Separerar också fransarna mkt bra och torkar väldigt snabbt så det är lätt att ta flera lager. Dock ger den inte lika långa fransar som den övre. Tror att denna kostar runt 80 kr. Jag fick ju min gratis, så jag är inte säker.

Jag kan faktiskt inte komma på att jag någonsin haft en riktigt hemsk mascara. Men kommer jag på det så ska jag verkligen varna er för den! :)

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0