Sista timmarna på första advent 2009.

Har ni julkänsla? Jag har verkligen inte haft någon, tills idag. Den kom först när jag och Hampus var påväg hem till mig och vi åkte förbi julmarknaden i stan. Då slog det mig. Det är första advent idag! & på tisdag är det första December. Bara jag som tycker detta året gått fort? Det var ju nyss jul, tänker jag..
Menmen, julpyntet är uppe och utegranen är uppe. Drack även jultee innan, nu väntar vi bara på snön. Vart fan den nu är?!

För övrigt så ber jag om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Men jag har inte mått så bra. I Fredags sov jag praktiskt taget hela dagen och sen hela natten.
& igår var jag först med mor på kyrkogården och tänkte ljus, sen vid runt fem körde pappa in mig till Hampan. Mådde fortfarande inte spec bra så det blev en väldigt slapp kväll.
& idag har vi inte gjort ett skit, åkt hem till mig. Ätit mammas exprimenterande ris, hon hade lite av två olika sorter. Dom hade olika kokningstid så det ena blev sönderkokt och det andra var stenhårt. Illa..

Nu sitter vi här och äter kvällsmat och sen blir det sängen, vi måste ju vara pigga i skolan imorn. & förhoppningsvis kommer jag hem tidigt imorn så jag hinner gå en promenix innan det blir mörkt. :)

Men nu har Hampus gjort klart min macka! :J Vi hörs imorgon. Puss. :*


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0