Sjukling..

Det borde vara olagligt att vara sjuk på Fredagar. Här ligger jag med ett huvud som is killing me och magen gör att jag inte ens kan röra mig utan att kvida och pipa. När jag eg vill vara hos Daim & kolla på skräckis..
Röksugen är jag också, har inte rökt sedan halv 2. & mor är inte hemma så kan inte tigga en cigg heller. Livet är svårt ibland..

Kollade precis på morden i misommer, mitt favo program. :) Men nu är det slut och nu finns det absolut inget att kolla på. Det är ju ändå Fredag, det borde vara mkt fler bra program! Som förr i tiden, då det var gladiatorerna & fångarna på fortet och alla dedär bra programmen!

Mår jag bättre imorgon så blir det julbak och sen kommer nog Hampan hit också.
Men nu somnade jag snart, vi får höras imorn! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0