Söndag, en vecka kvar till advent!

Hur sjukt är inte det då? Det var ju nyss sommar..
Det är ju jul om en månad och 2 dagar! :o Vill också lägga till att om exakt en månad fyller mitt diskmedel Frida år. :)

MenMen, vet att jag är verkligen världens sämsta bloggare. Men jag har inte så mkt att blogga om när jag sitter i skolan & sen kommer jag nästan aldrig hem innan kvällen. Så det blir inte alls många inlägg per dag, och ibland är jag så trött att det inte blir något alls.

Men det ska jag bli ändring på när jag flyttar in till stan, men bara gud vet ju när det är..
Men vi kollade faktiskt på en lägenhet i Fredag. En som är i samma byggnad som Emma bor i nu. Fast en trea ist för en två då såklart. Så flytten blir ju smidig för Emmsan. Nu kan vi ju inte göra något mer än att hålla tummarna!

Men ja, dagens to do list!

- Plocka mossa åt Hampus mor. CHECK!
- Plocka enris och rönnbär till min mor. ( mkt kreativa mödrar vi har, fast lata. ) CHECK!
- Packa upp resväskan från Egypten. ( har ju inte varit hemma sen jag kom hem till sverige så. ) CHECK!
- Städa mitt rum.
- Promenix. HALV CHECK! ( blev ju en liten när vi plockade diverse skogsmaterial. )
- Se morden i midsommer!!!!!! <3333

Men nu ska jag sätta igång, vi hörs sen! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0