Torsdag. Det betyder att imorgon är det Fredag!

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Men i tisdags så funkade inte vårat internet. & igår sov jag jätte länge, sen bakade jagoch sen kom Hampus och då kollade vi på king arthur. Så det hanns inte med. :)
Men lovar att det ska bli bättre!

Hade precis Matteprov. Känns faktiskt inte så bra denna gången.. Det var jätte konstig formulering på frågorna, fattade verkligen inte vad det va hon ville jag skulle svara på. & då går det ju inte..
Nu har jag och daim håltimma till 12. Vi ska fråga Cilla om vi kan göra flätor och föna nu på vår håltimma så vi kan sluta tidigare ist. För det känns ju lite surt att vänta.. Så vi hoppas på det!

Sen idag blir det att åka till Sis, jag ska plugga och sen ska vi äta natchos. Hampus kanske kommer förbi också och spelar lite mario kart. :)

Det va väl det. Uppdaterar lite mer under dagen, när jag får tillfälle. Ha det så bra sålänge! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0