Trött alma måste plugga samhällskunskap..

Kom precis in ifrån Emil & Elin. Vi kollade först på Brottskod försvunnen och sen CSI. & drack te förståss. ;)
Men jag hade helglömt att jag måste plugga. Har samhällsprov på onsdag och jag vill verkligen få bra betyg så ska plugga satan. Bara det att jag är så trött..

Men som alltid så får man göra det bästa utav situationen. Skulle dock behöva en massage, min nacke dödar mig. Vart har man Hampus när man behöver honom...

Imorgon är det dock styling hela dagen i skolan, så himla gott. Hoppas vi får öva på vardagssminkningar, var ett tag sen vi gjorde det så jag måste friska upp minnet lite nu innan vi ska ha provet. Inte för att vardagssminkningar är så svårt. Men det är ändå bra att öva. :)

Efter skolan blir det ju som ni såg i schemat jag la upp i morse till att städa mitt skitiga rum & sen pluggplugg&plugg.
Jag & Elin funderade på om vi skulle baka något också, men det såg lite knappert ut på ingredienser så vi får se.

Men nu måste jag verkligen plugga, innan jag somnar sittandes..
Natti! :*


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0