7 oktober 2009.

Förlåt för jag inte uppdaterat någon under dagen. Men använde inte datorn så mkt i skolan och sen åkte jag & tränade direkt efter skolan.
& nu kom jag precis hem ifrån mormor och morfar.

Har inget spec att skriva heller dock. Det var störtskönt att träna idag. Först hade vi gympa, sen åkte jag och Daim och gymmande, sen simmade vi en liten stund. Så det blev mkt träning idag. :)

Fast det kompenserades väl upp direkt utav mycket mat och kakor hos mormor & morfar. Men jaja, lite duktig är jag iaf. :)
Det blir träning igen på Fredag!

Imorgon har jag väl inga spec planer, åka hem direkt efter skolan hade jag tänkt. Måste verkligen städa mitt rum.. Byta lakan och grejer, upptäckte precis att det är ett hål i mitt lakan. & det går ju inte! ;)

Jag vet att det är lite bildlöst nu för tiden. Men jag är skitdålig på att komma ihåg att ta med mig kameran. Ska försöka bättra mig!


Ja, det var väl det. Har inte så mkt mer att säga. Vi får väl höras sen om jag kommer på något. Annars får jag väl säga godnatt! :*


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0