Fredagsmys.

Hej!
Hann inte blogga igår, blev lite stressigt. För vi åkte bara hem och lämnade alla grejer ifrån ullared innan det bar av mot hockeyn. & sen somnade vi direkt när vi kom hem.
Hockeyn slutade iaf 4-1 till HV. :) Fast i tredje perioden ville jag bara hem, mina fötter gjorde så ont. Hade ju gått hela dagen. & sen stå i flera timmar, dom mådde inte bra då fötterna. Stackarna.

Idag har vi (Hampus & jag) bakat, städat mitt rum och spelat tvspel. :) Elr, det va mest jag som städade och bakade, hampus spelade mest. Men det gjorde inte så mkt, han är oftast bara iväg ändå. ;)



Just nu sitter Hampus nere och kollat på tv med Mamma. Perfekt mord tror jag filmen hette. Jag ska gå ner dit jag också snart, ska bara blogga lite. :)

Morgondagen ser också lugn ut. Då åker Hampus hem dock. Ingen aning om vad jag ska göra, men jag vill vara hemma. Det är skänt, då kan man gå runt i mjukisar hela dagen utan att någon säger något. Hehe!

Ja, det va väl det jag hade på hjärtat. Lägger upp bilder på det jag köpte i nästa inlägg. Puss!:*


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0