Godkväll allesammans.

Det är nästan pinsamt hur dåligt det har blivit med uppdateringen. Men har inte hunnit idag.
För jag hade inte med mig datorn till skolan, och sen följde Hampus med mig hem efter skolan. & när vi kom hem kollade på på sista sagan om ringen filmen. Nu har jag kollat på en varje dag. Trodde faktiskt jag skulle tröttna, men icke. :)
Just nu ligger Hampus i badet. Så då passar jag på att upplysa er om att jag faktiskt lever!
Jag ska även försöka skriva mitt cv. Men det är ju hur svårt som helst!, jag behöver verkligen min mammas hjälp, och hon är på någon himla ostprovning. Illa!


Föresten så snöade det, både igår morse och idag. Mysigt här hemma, men när man kom in till stan var det bara kallt och blaskigt.
Hade ni också snö?

Ska ut och röka bara, vi hörs senare.


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0