Hemma-Fredag.

Kom precis hem, det är sjukt kallt här! Det tar sån jävla tid att värma upp vårt hus, och eftersom ingen varit hemma är det ingen som börjat värma upp, så det får jag helt enkelt göra nu. :o
Under tiden sitter jag här i tjocktröja och två duntäcken, ska även göra mig en kopp te snart.
Efter det ska jag faktiskt tvinga mig ut i kylan, måste verkligen ut och gå!

Men med musik går det nog. :) Dagens låtar är:
No matter what - boyzone
Stop and stare - Onerepublic
& Fredagsmys! :D

Fick precis ett sms av Lina, hon kommer vid fem typ. :D Då blir jag inte ensam iaf, blev lite depp innan faktiskt. Men nu är jag på topp!
Men ska inte tråka ut er mer, ska gå och göra mitt te och sen får det väl bli dendär promenaden. Hejjs! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0