Min helg.

I fredags följde Hampus med mig hem, vi gjorde inte spec mkt. Hade det bara allmänt mysigt och underbart. :)

Sen igår(lördag) var det hockey, matchen slutade 6-4 till Hv. Efter matchen åkte jag direkt till Linda. Åt Lite daimtårta, gav henne present, pratade Lite. Sen åkte jag till Hampus igen, åt Cicki Ma ma mat. mumma. Sen traskade vi iväg till Madde. & där var vi hela kvällen. Det bjöds på massa dricka, & det var hur trevligt som helst. :)

Idag var jag på a6 med min syster. Köpte ett par nya jeanstights och en kofta. Ni får se bilder imorgon. Hittar inte kameran just nu.

Ja, det var min helg det.. Lugn fast ändå bra. :)
& nu är jag hur trött som helst, så jag ska faktiskt lägga mig i sängen nu och invänta john blund. Natti! :*




Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0