Hissar&Dissar!



varma bubbelbad sent på höstkvällarna. Ni hör ju bara hur det låter, helt underbart. Det är nog bland det bästa jag vet, att bara ligga där och inte tänka på något alls. Bara glömma bort all stress och bara tänka på sig själv.
Men kan ju även ha en partner i badet, det gör det kanske ännu mysigare. ;)

Halsdukar utan ändar.
Sjukt smidigt nu när det blåser så himla mkt. Då slipper man att halsduken blåser runt överallt och ibland åker den av helt, elr så hittar man inte änden för att den blåst bak på ryggen. Ja, ni förstår.
Tänk att ni slipper allt det när ni har en ändlös halsduk. Jag ska verkligen inhandla en sådan när pengarna kommer nu i veckan!

Styling-linje. Det måste ju nästan vara nästan alla tjejers drömlinje? det va iaf min, och nu får jag äntligen hålla på med sånt som intresserar mig. Jag hissar det för att det får mig att må bra helt enkelt. 



Plusgymnasiet. Kanske inte alla plusgymnasium, men iaf vårat. Visst att vi är första årskullen, och att allt kanske inte är helt klart.
Men att rektorn har gått in i väggen efter två veckor. & att dom anställer folk innan att kolla hur dom är.
Jag menar, daniel har ju "lärt" oss saker. Det är ju inte precis som om vi kan radera allt han sagt. Vi kommer ju fortfarande ha det i bakhuvudet, och vi vet ju inte ens om det stämmer? Får hoppas att dom skärper sig nu, för dom har inte råd att klanta sig hur mkt som helst.

Vädret. På morgonen är man hur nära som helst att ta stora dunjackan för att det är nästan minusgrader och som en orkan ute. Men runt 12 tiden kommer solen och det blir nästan varmt ute. Skulle man då springa runt med dunjackan så skulle man ju svettas ihjäl. Så frågan är, vill man frysa på morgonen elr svettas på dagen?

Att Lina är sjuk. Haha!, jag satt här och tänkte. "Vad irriterar mig?" och det enda som kom upp hela tiden var "Varför ska lina vara sjuk?" "Lina får fan inte vara sjuk!" Så ja, min sista dissning för idag får bli att Lina är sjuk. :)

Kommentarer
Postat av: Linda.

Att Bosse har gått in i väggen kan ju inte skolan hjälpa på något sätt :S Det är ju inget dom styr över men dom har löst det på bästa sättet vilket jag tycker är bra. Och ja, det med Daniel håller jag med om till 100%, jag menar om vi elever vet mer om en lärare när det är skolan som har anställt honom så är det faktiskt skandal! Men vi får väl ge Åsa en chans, hon är säkert bättre än Daniel. Han hade ju tydligen bara gått några make up kurser :P

2009-10-01 @ 00:23:30
URL: http://lnygren.blogg.se/
Postat av: Linda.

Förresten, blir lite sårad över att du inte saknar mig :( Jag är faktiskt också hemma och är sjuk :/ Men det kanske inte märks? :O

2009-10-01 @ 00:24:32
URL: http://lnygren.blogg.se/
Postat av: Hampus

Jävla Bosse...

2009-10-01 @ 03:37:31
Postat av: Alma

Jag vet att dom inte kan hjälpa det. Men om han gör det efter 2 veckor. Kanske detta jobbet inte är något för honom. Det är det jag menar.

2009-10-01 @ 08:09:44
URL: http://laama.blogg.se/
Postat av: Alma

& jo jag saknar dig också. :P Men jag skrev listan i tisdags. och då va inte du sjuk. :P & sen tänkte jag inte på att ändra den.

2009-10-01 @ 08:10:45
URL: http://laama.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0